VIR Vezetői Információs Rendszerek Szolgáltató Zrt.

Termékeink

  • Termékeink
  • /
  • Vállalati Működést Támogató Rendszer adminisztrátor (VMT)

Vállalati Működést Támogató Rendszer adminisztrátor (VMT)

Integrált ügyviteli rendszer, amelynek a moduljai kiegészítik a szervezet iratkezelési, iktatási és ERP rendszereit, teljes körű folyamat- és adat kapcsolati rendszerrel egységes megoldást ad a szervezet gazdasági feladataira.

A modulok a környezet adta legmagasabb szintű biztonsági elemeket – jogosultsági rendszer, naplózás, adat- és hálózati titkosítás – felhasználva biztosítja a kezelt adatok megfelelő védelmét.

A VMT rendszer moduljai és külső rendszerek között szabványos adatkapcsolati háló hozható létre, ezzel is támogatva az egységes, integrált és szolgáltatás-orientált működési környezetet.

Munkaidő-nyilvántartás (MI) modul

A munkaidő-nyilvántartás modul célja, hogy lehetőséget biztosítson a dolgozók munkaidejének rögzítésére, az időelszámolás projekttervekkel való összevetésére, ellenőrzésére, az ellenőrzött havi elszámolás nyomtatására.

A Munkaidő-nyilvántartás dolgozónként és projektenként napi mélységben készül.

Projektenként tartalmazza a havi munkaidő %-os megosztását, a naponta elvégzett munkaórákat, valamint az elvégzett tevékenységeket.

A nyilvántartás célja, hogy ennek alapján bizonylattal alátámasztható legyen a bérköltségek allokációja.

Beszerzési folyamatok támogatása (BM) modul

A beszerzés modul lehetőséget biztosít a szervezetnél indított beszerzések folyamatának végigkövetésére, az előkészítő lépésektől a formanyomtatványok elektronikus benyújtásán át az ellenőrzésekig illetve a végső ellenjegyzésig.

Az alkalmazás segítségével valamennyi érintett személy gyorsan, könnyedén el tudja végezni a saját részfeladatát a beszerzési folyamat végrehajtásában.

A Beszerzési folyamat támogatását workflow motor segíti: a szerepek, szereplők, állomások és aktivitások szabadon, programozás nélkül definiálhatóak. A feladatokhoz határidők, ill. prioritásos határidők rendelhetőek.

A folyamat elektronikusan követhető, a történetiség lehetőséget ad az útvonal figyelésére, az aktív és lezárt tevékenységek időbeli figyelésére, a lejárt határidők monitorozására.

A beszerzési modul a szerződéstárral integránsan együttműködve alkalmas mind egyszerű, mind nagy komplexitású beszerzések hatékony és biztonságos lebonyolítására.

Szerződéstár (SzT) modul

A modul lehetőséget biztosít a szervezetnél meglévő és létrejövő kötelezettségvállalási folyamatok rögzítésére és nyilvántartására.

Főbb funkciói:

  • nyilvántartás és karbantartás, érvényességi/hatályossági események figyelése;
  • a papír alapú dokumentumok fellelésének biztosítása;
  • szerződés engedélyezési folyamatának lehetővé tétele, a folyamat eseményeinek a rögzítése;
  • módosítások, változatok követése,
  • a szerződések teljesítésével kapcsolatos bizonylatolás támogatása;
  • kapcsolat más – pénzügyi, vállalatirányítási – rendszerekhez;
  • naplózási funkciók.

Tervezés modul

A Tervezési modul célja, hogy a szervezet éves üzleti tervezését és nyomon követését elősegítse, függetlenül a szervezetnél használt metódustól.

A Tervezés Modul lehetőséget biztosít a tervezési folyamat támogatására, automatizálására, ahol lehet, illetve az ellenőrzés támogatására.

A Tervező modul rendelkezik Excelbe épülő komponenssel, amely biztosítja a felhasználók számára a jól ismert Excel felületet, ugyanakkor a modul által biztosított elemzési motor segíti a szokásos táblázatokat valós idejű, többdimenziós elemzéssé, tervezéssé, pénzügyi tervvé és előrejelzéssé való átalakítását. A modul az Excel mellett web interfésszel is rendelkezik. Az adatok központilag menedzseltté válnak, lehetőség nyílik a lefúrásra, alkalmazhatók szabályok, létrehozhatók számítások. A felhasználók számára lehetőség nyílik forgatókönyveket készíteni, kihasználhatják a „what-if” modellezés funkcióját, a tervezés visszaírással történik.

Vezetői Döntéshozó Rendszer (VDR)

A VDR megvalósításának a célja, hogy átláthatóvá tegye a rendelkezésre álló adatokat, amelyek számos forrásrendszerből származhatnak. A különböző forrásrendszerekből származó adatok konszolidációjával a felhasználóknak lehetősége nyílik az addig elkülönülten tárolt adatok függőségeit, egymásra hatását vizsgálni.

A Vezetői Döntéshozó Rendszer főbb tulajdonságai:

  • Az abszolút vékony kliens, Web interfészt biztosít minden felhasználónak.
  • Kielégíti a teljeskörű riportigényt – ad-hoc / standard / elemző riportok, dashboardok.
  • Teljes BI funkcionalitás érvényesül bármely adatforráson vagy akár azok kombinációin (OLAP és Relációs).
  • A jelentések terjesztését több csatornán, több formátumban támogatja.
  • Egyszerűen üzemeltethető.
  • Gyors és könnyű a használatba vétel, részenként implementálható.

Termékeink

További információért forduljon hozzánk bizalommal:

Mihalovics Pál
vezérigazgató

Email info@virzrt.hu

A weboldalon sütiket használunk statisztikák készítése érdekében!