VIR Vezetői Információs Rendszerek Szolgáltató Zrt.

IBM generatív AI asszisztens

IBM generatív AI asszisztens

Beszélgetési élmény skálázható Gen AI hang- és chatasszisztensekkel bármely virtuális asszisztenshez

Az IBM watsonx Assistant a watsonx AI-megoldásportfólió része, amivel lehetővé válik megbízható chat- és hangasszisztensek építse, az ügyfélszolgálati automatizáció egyszerűsítése, és a vállalati hatékonyság növelése egy kivételes felhasználói élményen keresztül.

A watsonx Assistant-tel hozzájut:

  • Az IBM kódolásmentes vagy alacsony kódolású, kifejezetten üzleti igényekre szabott felhasználói felületéhez,
  • Az IBM Granite, piacvezető, nagy nyelvi modelljeihez (LLM-ek),
  • A watsonx.ai platformon keresztül a testreszabott LLM-ekhez vagy saját modelljeihez.

IBM generatív AI asszisztens


Előnyök:

Élvonalbeli kutatások eredményeit felhasználó, folyamatosan fejlődő beszélgetési AI technológia

A watsonx Assistant az IBM Research partnereként fejlesztéseket valósít meg a mesterséges intelligencia, a gépi tanulás, a mélytanulás, a természetes nyelvfeldolgozás (NLP) és -megértés, a beszélgető AI, a generatív AI, valamint az automatizáció területén. Ezeket az innovációkat közvetlenül integrálja az Assistant megoldásaiba. AI-ügynökeit kifejezetten az információbiztonság, a chatbotok biztonsága és az ügyféladatok védelme érdekében tervezik, hogy megfeleljenek a vállalati ügyfelek magas elvárásainak, miközben zökkenőmentesen biztosítják a beszélgető AI technológia előnyeit.

Testreszabott watsonx LLM-ek – vagy használja a sajátját

A watsonx Assistant az IBM nagyméretű alapmodelljeire épül, amelyek hatalmas adatkészleteken lettek betanítva, és teljes adatkövetéssel biztosítják a pontos és releváns válaszokat vállalati információk alapján. Ha még nagyobb skálázhatóságra van szüksége, használhatja saját LLM-jeit is, hogy generatív AI-képességeket adhasson virtuális asszisztenseidhez.





Személyre szabott chatbotok, amelyek nem akadnak el

A watsonx chatbotok zökkenőmentesen kezelik a bonyolult ügyfélinterakciókat – akár homályos kérdésekkel, elgépelésekkel, témaváltásokkal vagy összetett lekérdezésekkel találkoznak. Az fejlett AI-motor pontosan felismeri, mikor kell magabiztos választ adni, mikor kell tranzakciót indítani, és mikor kell emberi ügyintézőhöz irányítani a felhasználót a jobb ügyfélélmény érdekében.





Kapcsolódó funkciók

Beszélgetésalapú keresés generatív AI segítségével

A beszélgetésalapú keresés a Large Language Model (LLM) technológiát alkalmazza a retrieval-augmented generation (RAG) módszerrel, hogy vállalati tartalmakra alapozott, releváns válaszokat generáljon, javítva az ügyfélinterakciók minőségét és az ügyfélelégedettséget.
Többé nincs szükség manuálisan épített, szabályalapú GYIK chatbotokra – a generatív AI és a tudásbázis kombinálásával gyorsabban és hatékonyabban állíthatók elő automatikus válaszok a legkülönfélébb felhasználói kérdésekre.

Fejlettebb következtetési képesség és felhasználói szándékfelismerés

A watsonx Assistant természetes nyelvi feldolgozó (NLU) motorja egy új generációs, transzformátor-alapú modellre épül, amely pontosabb nyelvértést és szándékosztályozást tesz lehetővé, minimális tanítással. A Watsonx Assistant AI-alapú chatbotjai kiemelkedő osztályozási pontosságot érhetnek el átlagosan mindössze 5 tanítási példa alapján témánként. Ez jelentősen leegyszerűsíti a munkafolyamatokat, növeli a működési hatékonyságot, és megspórolja azokat az órákat, napokat vagy akár heteket, amelyeket korábban az asszisztensek betanítására kellett fordítani.

Önfejlesztő AI-technológia

A felhasználók különböző módon próbálnak választ kapni kérdéseikre, ezért a watsonx Assistant önfejlesztő algoritmusokat alkalmaz, amelyek automatikusan tanulnak a múltbeli interakciókból. Ezáltal a chatbotok folyamatosan finomítják a válaszaikat, javítják a beszélgetésvezetést és optimalizálják az ügyfélszolgálati folyamatokat.





IBM Megoldások

Kapcsolat:

Bánki Zsolt, +36 20 823 5807

banki.zsolt@virzrt.hu

A weboldalon sütiket használunk statisztikák készítése érdekében!