"Dobozos termékek" testre szabását vagy egyedi szoftverfejlesztési megoldásokat kínálunk ügyfeleinknek.
Üzleti megoldásaink:
A sikeres projekt kulcseleme az átgondolt tervezés, azaz az igények teljes körű felmérése és a megvalósíthatóság erőforrás szükségletének – idő, munka, érték – meghatározása. Ehhez biztosítjuk szakembereink tudását és tapasztalatát.
A projekt elejétől végéig fontosnak tartjuk a folyamatos szakmai konzultációt, amellyel segítjük ügyfeleinket, hogy a folyamataikat a projekt során optimalizálni tudják, az eszközben (szoftverben) rejlő lehetőségeiket a lehető legjobban ki tudják használni és a projekt lezárását követően a Megrendelő és a Megrendelő dolgozói pozitívan értékeljék és használják a bevezetett alkalmazást.
A konzultáció nem ér véget a projekt lezárásában, azt követően is segítséget nyújtunk a használatot, üzemeltetést érintő kérdésekben.
Vezető RPA technológiákon (Blue Prism, Automation Anywhere, UIPath) alapuló szoftver robot megoldások kialakításában munkatársaink mély ismeretekkel rendelkeznek, több, sikeresen megvalósított projekten alapul technológiai tudásunk.
Gyártófüggetlen tanácsadóként nem vagyunk elkötelezettek egyetlen RPA platform iránt sem, így Ügyfeleinknek segíteni tudunk a Számukra megfelelő RPA platform kiválasztásában, próbalicencek beszerzésében, platform telepítésben, valamint a döntés támogatására Proof of Concept (PoC) kialakításában.
Ügyfeleink és partnerünk (IBM) megkeresésére számos Cognos tanfolyamot tartunk. Az oktatások megtartását saját oktatótermünkben, vagy akár külső helyszínen is vállaljuk. Az oktatást az IBM standard Cognos oktatóanyagainak segítségével jól bevált tematika szerint tartjuk.
Bevezetett egyéb szoftveres megoldásainkhoz is minden esetben biztosítunk oktatást. Felkészült oktatóink előre megküldött tematika szerint, ügyfélre szabott oktatási anyaggal tartják az oktatásokat.
Projektvezetőink több éves tapasztalattal rendelkeznek kis és nagyprojektek vezetésében. Projektjeinket az igény felmerülésétől a tervezésen és fejlesztésen át, a bevezetésig folyamatosan menedzseljük.
Fontosnak tartjuk, hogy a megvalósítást a projekt célját és minőségi kritériumait szem előtt tartva végezzük el kellő rugalmassággal és szakértelemmel az erőforrások optimális kihasználtsága mellett.
Az általunk bevezetett megoldásokhoz terméktámogatást kínálunk, amely az alábbiakat tartalmazza:
Biztosítjuk, hogy szakembereink rendelkezésére álljanak munkaidőben (9-17 óra között), annak érdekében, hogy a termékek installációs és üzemeltetési problémái elhárításában segédkezzenek, együttműködjenek. A támogatást elektronikusan (email, távoli elérés), helyszíni megjelenés formájában tudjuk szolgáltatni.
Megoldásaink többsége számos, nagy szoftver gyártói terméken alapul, melyek együttműködése feltételek mentén fenntartható (pl. különböző verziók együttműködése, kiterjesztéssel kapcsolatos architektúra tervezés, bővítés újabb komponensekkel stb.). Megoldásaink hosszú távú fenntarthatóságát tanácsadói tevékenységünkkel támogatjuk.
Az általunk értékesített licenszek esetén verziókövetést vállalunk. A szolgáltatás tartalmazza az új és javító verziókról a tájékoztatásnyújtást, igény esetén szállítást és telepítést.
A VIR Vezetői Információs Rendszerek Zrt, mint Szállító részt vesz a központosított közbeszerzési eljárásokban (szállítói azonosító: 200687).
Bővebben: https://www.kozbeszerzes.gov.hu
IBM partnerségünk keretében az összes IBM szoftver termék és appliance értékesítésére és támogatására megfelelő vizsgákkal és jogosítványokkal rendelkezünk.